Sirkelslag 'Ga mee!'

Sirkelslag is het grootste, spannendste en meest interactieve spel tussen kindergroepen en jeugdgroepen uit heel Nederland.

Uitslagen Sirkelslag 2023

De winnaars van Sirkelslag zijn bekend. Kijk hier wie gewonnen heeft en hoe jouw groep heeft gescoord.

Sirkelslag is een laagdrempelig spel om jongeren te betrekken bij activiteiten van de kerk. Uit ervaringen van gemeenten blijkt dat Sirkelslag een mooi startpunt kan zijn voor missionair jeugdwerk. Er zijn twee varianten van Sirkelslag: Sirkelslag KIDS (9-12 jaar) en Sirkelslag YOUNG (13-16 jaar

Je speelt Sirkelslag als groep in je eigen gemeente. Je speelt tegen duizenden andere kinderen of jongeren uit heel Nederland. Sirkelslag is het spel waarbij het gaat om creativiteit, actie en teamspirit.

Thema ‘Ga mee!’

Het thema dit jaar is Ga mee! en sluit aan bij het jaarthema van de Protestantse Kerk. Pak je tas in, trek goede schoenen aan en ga mee op pad! Wat ga je allemaal tegenkomen onderweg? Durf jij het avontuur aan te gaan en de stap te zetten? Ga mee en ontdek hoe jij het verschil kunt maken!

Kies zélf een speelmoment

Start het seizoen met het spelen van Sirkelslag KIDS (9-12 jaar) en/of Sirkelslag YOUNG (12-16 jaar). Kies je eigen speelmoment tussen 1 september en 31 oktober. Er is dus niet een vaste avond, je kunt het spelen wanneer het voor jouw groep uitkomt. De scores worden op 1 november landelijk verzameld en daarna wordt de winnaar bekendgemaakt.

Tijdlijn

• Op donderdag 24 augustus ontvangen de deelnemers het materiaal digitaal.
  • Op donderdag 1 september start de speelperiode van Sirkelslag KIDS én YOUNG
  • T/m dinsdag 31 oktober kunnen de deelnemers hun Sirkelslagscore doorgeven op sirkelslag.nl/score
  • Op dinsdag 14 november worden de winnaars bekendgemaakt. De winnaars ontvangen een bijzondere prijs. Heb je met Sirkelslag meegedaan? Bekijk hier je score!
  • Na Sirkelslag kun je je aanmelden voor de KerstChallenge, de actieweek en de PaasChallenge

Gratis

Er zijn geen kosten verbonden aan het aanvragen en spelen van het spel. Wel is het mogelijk dat je materiaal aan moet schaffen.

Tip

Sirkelslag, de Kerstchallenge en de Paaschallenge vormen samen één verhaal. De challenges zijn los van elkaar te spelen, maar voor de beleving van het verhaal is het aan te raden om aan alle challenges mee te doen.

Meer weten?

Wil je meer informatie over hoe Sirkelslag en de challenges gespeeld worden? Klik dan op de kaart hieronder:

Download het materiaal

De speelperiode voor Sirkelslag is voorbij, maar je kunt Sirkelslag nog wel spelen met je jeugdgroep. Klik op de knop hieronder voor de downloads en video's om Sirkelslag te spelen.

Download het materiaal

Was deze informatie zinvol?
We hebben je feedback ontvangen, dankuwel!

Mogen we je contactgegevens voor eventuele verdere vragen? (niet verplicht)