Bingo in de natuur

Bijbeltekst
God, de Heer, maakte in het oosten, in het land Eden, een tuin. Hij bracht de mens die hij gemaakt had, naar die tuin. Hij liet er allerlei bomen groeien. Het waren mooie bomen met lekkere vruchten. Midden in de tuin stonden twee bijzondere bomen. Als je van de ene boom gegeten had, bleef je altijd leven. En als je van de andere boom gegeten had, wist je wat goed was en wat kwaad was.
Genesis 2:8-9

Nodig

Deze bingo speel je tijdens het wandelen bij een kliederkerk buiten of je spreekt een plek en tijd af. Wie bingo heeft laat dit zo snel mogelijk weten aan de rest. Bijvoorbeeld door hard bingo te roepen als jullie in een park bezig zijn of op een schoolplein of als jullie met een eigen groep van plek naar plek trekken, kunnen jullie het via whatsapp laten weten.

Voorbeeld gespreksvragen

• Weet jij welke vruchten je wel en niet kunt eten in de natuur?
  • Hoe zou je dat kunnen zien?