Communicatie

De communicatie van de gemeenten professionaliseren? Deze mensen denken graag met gemeenten mee.

Marina Kapteyn

Alphen aan den Rijn

Gaat veranderen moeizaam? Door doelgericht en systematisch verhalen op te halen bij mensen zult u zien waar het wringt en welke oplossingen er zijn. In mijn workshop ´Storylistening´ leert u een eenvoudige manier om dit samen te doen. Samen verhalend veranderen!

Bertram Westera

‘s-Hertogenbosch

Website, kerkblad, digitale nieuwsbrief, kerkbankfolders…. U communiceert veel. Met gemeenteleden en lokale media. Maar de respons is gering. Wat gaat er mis? Doordachte, goed geplande en goed geschreven communicatie vergemakkelijkt ook de werving van geld én van vrijwilligers. 2Select adviseert, begeleidt en ondersteunt u hierin!

Janny Wiltjer-Lusseveld

Heino (Ov)

Alles draait om communicatie! Ik zoek graag samen met u wat bij u past en hoe dat concreet gemaakt kan worden.

Nelleke Slaats

Aarle-Rixtel

Arianne Lodder

Zwijndrecht

Communicatie in een kerkelijke gemeente is een uitdaging. Ik zie uitdaging om communicatie intern gestroomlijnd te krijgen. Bij communicatie denk ik ook aan hoe je je als kerkelijke gemeente presenteert. Wie ben je en hoe laat je dat zien?

Jan Boer

Putten

In veel gemeenten dacht ik mee over hun communicatiestrategie, gekoppeld aan het doel van de gemeente, rond vragen als: Hoe vergroot je betrokkenheid van gemeenteleden en geef je hen meer thuisgevoel? Hoe bereik je doelgroepen buiten de eigen kerkelijke gemeente?

Kees van Dam

Ermelo

Communiceren leren we in het opgroeien. In de kerk moet je het vaak gericht toepassen. Het helpt om met aandacht te oefenen. Als groep of individueel. Onze trits: Weet wat je wil – spreek de taal van de ander - verlies jezelf niet.

Martien Hoekzema

Amersfoort

Ik maak de wereld graag eenvoudiger. Ik help kerk & non profit om van visie naar werkbare, heldere communicatie te gaan. Daarnaast (her)schrijf ik graag teksten van tale Kanaäns naar helder Nederlands. Dat doe ik op een eerlijke, directe en positieve manier.

Lees meer over

Het thema Communicatie