Geloofsopvoeding

Als gemeente je focussen op geloofsopvoeding? Deze mensen denken graag met gemeenten mee.

Corjan Matsinger

Houten

Ik ben vader van vier jongeren, conceptontwikkelaar, docent godsdienst en religieus trendwatcher. Mijn kennis over de praktijk van (missionair) jeugdwerk, geloofsopvoeding en het verbinden van generaties deel ik als auteur via boeken of als spreker middels lezingen en trainingen.

Robert Mazier

Ermelo

Vanuit mijn jarenlange ervaring in lokaal en landelijk jeugdwerk help ik je graag verder bij jouw uitdagingen in het jeugdwerk en geloofsopvoeding. Ik kan ondersteunen in beleid of in training/begeleiding. Betrokken, ervaren en met kennis van zaken.

Ramona van den Hoed

Hillegom

Ik ben een alleskunner in het jeugdwerk met ruim 20 jaar ervaring. Ik bied advies op maat, help bouwen en in beweging zetten. Expertisegebied: training en toerusting, advies, uitvoerend jeugdwerk, ondersteunen en begeleiden bij ontwikkelen van visie en beleid, spreken, samen jong.

Frank Dijkstra

Houten

Ik ga met u in gesprek over onderwerpen als: Welke uitgangspunten zijn van belang? Hoe brengen we die in de praktijk? Hoe voeden wij onze kinderen en tieners op? Hoe kunnen we als gemeente van betekenis zijn voor onze jongeren?

Miriam Bierhaus

Amersfoort

Ik geloof dat alles wat blijft verandert. Laten we samen ontdekken hoe geloof -in gezin en gemeente- gevoed en geleefd kan worden in een bewegelijke wereld. Op creatieve en interactieve wijze sluit ik aan op de vragen uit de praktijk.

Wout Schonewille

Gouda

Met Advies, Coaching en Training draag ik graag bij aan de geloofsopvoeding. Als jeugdwerker, (pleeg)vader en docent pedagogiek combineer ik kennis, ervaring en didactische werkvorm met oog voor kind, ouder en gemeenschap.

Else Roza

Rotterdam

Samen met de ouders hun gezamenlijk verlangen formuleren en vervolgens waarderend onderzoeken wat zij en de gemeente in huis hebben om het gezamenlijk verlangen om te zetten in een koers, een vergezicht en concrete acties. Verwonderen, verbeelden, vernieuwen.

Hanna Oosterlee

Zetten

Graag versterk en verrijk ik jou en jouw jeugdwerk met mijn ervaring als jeugdwerkadviseur en jeugdwerker in diverse gemeenten. Ik ben sterk in het verbinden van mensen en heb aandacht voor diepere lagen. Ik kijk uit naar jouw verhaal.

Marian Timmermans

Woudrichem

Ervaren trainer als het gaat om jeugdwerk (visie, gesprekken, creatieve werkvormen, orde, groepsdynamiek, enz.) en opzetten van geloofsopvoeding. Ook gemeentebegeleiding naar missionair jeugdwerk en/of aanpak als je ziet dat jongeren / twintigers vertrekken.

Arianne Lodder

Zwijndrecht

Ik vind het inspirerend om hiermee bezig te zijn. Geloofsopvoeding is niet alleen iets van (groot) ouders maar van de hele gemeente.

Martin de Groot

Andel

Voor geloofsopvoeding in het gezin en bij activiteiten van de kerk verzorg ik workshops, trainingen en toerusting op maat. De plaats van jeugd en gezinnen in de gemeente staan daarin centraal. Ik werk samen met andere zelfstandig adviseurs binnen Jeugdwerk.info.

Lucré de Man-van Putten

Amersfoort

Wat wil jij je kind het liefst meegeven over God? Hoe ga je kinderen voor ‘in het geloof’? En hoe geef je dat vorm in je gezin? Ik geef toerusting op maat over geloofsopvoeding van 0-12 jaar.

Lees meer over

Het thema Geloofsopvoeding & Geloofsgesprek