Ondersteuning, opbouw en begeleiding van gemeenten en kerkplekken

Als gemeente een nieuwe weg inslaan? Deze mensen helpen bij veranderprocessen.

Pagina 1 Pagina 2

Martin de Groot

Andel

Met training, toerusting en begeleiding van visieprocessen help ik gemeenten om kerk van Christus in onze tijd en samenleving te zijn. Ik geef speciale aandacht aan de plaats van de jeugd. Ik werk samen met andere zelfstandig adviseurs binnen Jeugdwerk.info.

Arianne Lodder

Zwijndrecht

Ik denk graag met gemeenten mee hoe zij kerk kunnen en willen zijn, nu en in de toekomst. Zoekend naar wat er goed gaat en van daaruit vooruitkijken.

Jan Boer

Putten

Naast dat ik aan de wieg heb gestaan van diverse pioniersplekken heb ik zeer ruime ervaring met het begeleiden van samenwerking tussen en samengaan van gemeenten, vernieuwings- en beleidstrajecten en interim-voorzitterschappen. Kerkvitaal is met meerdere gemeenteadviseurs van vele markten thuis.

Egbert Fokkema

Twello

Op verzoek adviseer ik plaatselijke gemeenten over nieuwe kansen en mogelijkheden (‘werp je net uit aan de rechterzijde’) van gemeente-zijn.Als bevoegde voorganger geef ik gemeenten ook handvatten voor een creatieve, wervende en eigentijdse opzet van kerkdiensten.

Hanna Oosterlee

Zetten

Graag versterk en verrijk ik jou en jouw gemeente met een frisse blik als kritische medestander. Ik ben sterk in het verbinden van mensen en heb aandacht voor diepere lagen. Ik heb bijzondere expertise in het jeugdwerk en ervaring in gemeenteopbouw.

Marianne Paas

Tiendeveen

Ik ben een ‘gewone’ predikant met extra werkervaring en deskundigheid op het gebied van advisering, beleidsontwikkeling, toerusting van vrijwilligers, gemeenteopbouw en (interim)begeleiden van veranderingen in de gemeente. In een 1e contact bekijken we wat ik voor jullie kan betekenen.

Herman Ekenhorst

Apeldoorn

Vanuit mijn jarenlange HRM-ervaring en de kennis van wat er binnen de kerk speelt, train ik al meer dan 15 jaar beroepingscommissies. De veranderingen in het beroepingswerk zijn mij bekend en ik ben voor de kerkenraad en de beroepingscommissie van toegevoegde waarde.

Nelleke Slaats

Aarle-Rixtel

“Wil de laatste het licht uitdoen?” is een zegswijze in veel krimpende gemeenten. Plannen maken helpt om uit die sombere stemming te komen. Alleen is daarvoor vaak ook geld en menskracht nodig. 2Select werft geld én begeleidt u naar visie, haalbare plannen en draagvlak daarvoor!

Pagina 1 Pagina 2